úterý 27. září 2011

Stolní hry, knihy a to ostatní ...


Tak dneska jsem se pokoušela zveřejnit článek. Ne tenhle. Bohužel mi plány překazil notebook a signál na internet. Když jsem dala článek zveřejnit, tak mi vypadl internet. Poté, co jsem úspěšně našla signál, vybila se mi baterka. No a zásuvka nikde. Článek se stejně neuložil.
Byla jsem v koncích. Asi jako šachista, který má hrát Člověče, nezlob se!. Nebo to je naopak? Stolní hry raději přenecháme odborníkům. Já stejně nejradši Žížaly.
To mám zase inteligentní článek bez smyslu, co? (Napsala bych že nebo viď, popřípadě viďže - to zní divně - ale znám pár lidí, co by za ty výrazy vraždilo. Takže mi promiňte, ráda bych dočetla Bratrstvo černé dýky.)
Dnes jsem pěkně protivná, uštěpačná a ironická. Žádná novinka. Vzhledem k dnešnímu dnu je to fajn skóre. Ocitla jsem se totiž v trapné komediální tragédii s hororově komickým závěrem. Prostě normální den.
Mrzí mě, že tu poslední dobou nic moc nepřibývá - spíše jen informace o knihách, které vychází. Lepší než nic. Napadlo mě, že bych zase zveřejnila nějakou "chaoticky divnou mini recenzi" na knížku ale nevím, kterou si vybrat. :D
Pokud stále hledáte pointu článku, hledáte marně ...

Žádné komentáře:

Okomentovat