čtvrtek 9. srpna 2012

Nakladatelský maraton (1) - Fragment



Nakladatelský maraton je projekt, jehož autorkou je Verča z books-and-smile.blogspot.cz.

"Cílem projektu je je sepsat a vyfotografovat hromádku knih z určitého nakladatelství. Je pouze na Vás, jestli se rozepíšete a co do článku napíšete k daným knihám ;)"

První článek je věnován nakladatelství FRAGMENT.

Aktualizováno 7.7. 2013


O NAKLADATELSTVÍ

"Nakladatelství Fragment vzniklo v roce 1991 pod názvem Jan Eisler - Fragment a od května 2007 funguje jako Nakladatelství FRAGMENT, s.r.o.
Nakladatelství se zaměřuje na původní i převzaté tituly zejména z oblasti populárně naučné literatury, beletrie pro děti a mládež a leporel pro nejmenší. Vydává také doplňkové učebnice, slovníky a turistické průvodce. Nemalá část produkce nakladatelství je věnována také populárně naučné literatuře a beletrii pro dospělé čtenáře
Od svého vzniku vydalo více než 2000 různých publikací a v roce 2005 byla založena pobočka Vydavateľstvo Fragment, s.r.o., se sídlem v Bratislavě."
Zdroj: fragment.cz
VLASTNÍ STŘÍPEK

Tak první článek je na světě. Nejprve jsem přemýšlela, jestli jej vůbec mám zveřejňovat. Přece jen vzhledem k množství knih vydaných Fragmentem, je počet "mých" knih mrňavé číslo. Zvlášť, když Vám tam nestepuje Odkaz dračích jezdců ani Pery Jackson. Ale co není, může být.
Fragment znám už dlouhou dobu. Setkávala jsem se s ním již od základní školy. Vlastnila jsem a stále ještě vlastním pár titulů z edice "v kostce" a doplňkových učebnic. Němčina byla hned zábavnější a slovníky leckdy zachránily před katastrofou. Nyní pokukuji spíše YA knihách a thrillerech :)

Původní foto z 9. srpna 2012





Lovkyně snů
Tuto sérii jsem s napětím očekávala, nakonec jsem si první díl koupila o pár měsíců později. Docela mě vyděsil formát knížky a styl psaní, proto jsem ke čtení přistupovala trochu s odstupem, ale ve výsledku jsem byla spokojená.
Momentálně figuruje v knihovničce Procitnutí a Vstříc temnotě, doplněno závěrečným dílem Osudové rozhodnutí.
Zároveň se těším na další knihy od této autorky.

Sága prokletých
Ke 3. a 4. dílu ságy jsem se dostala úplně náhodou, vlastně k celé této sérii, a stále jsem nebyla schopná sehnat si Morovou ránu a Hon na čarodějnice, Zatím se na poličce zabydlela pouze Propast a Touha. Takže na seznamu "Chci koupit" figuruje první a druhý díl.

Hunger Games
Díky spolupráci s dumknihy.cz  jsem získala jako recenzí výtisk souhrnné vydání Hunger games (recenzi na první díl - Arénu smrti - si můžete přečíst ZDE.)

A moji fragmentovskou sbírku uzavírá parodie na Harryho Pottera alias Barry Trotter a Nestydatá parodie. Tuto knihu jsem kdysi dostala jako dárek a opravdu netuším, kdo tím co sledoval. Protože tato parodie ve mě vyvolává smíšené pocity. (Něco mezi smíchem a touhou rozstříhat ji na kousky a vytvořit originální písmenkovou koláž.)



DO BUDOUCNA:
Od zveřejnění článku uplynula určitá doba a tudíž si mohu ze seznamu škrtnout Osudové rozhodnutí i Hunger Games. Nyní bych si ráda pořídila sérii Bavettovi (Nebezpečná láska, Nepřítel mého nepřítele) od Kateřiny Petrusové.
Láká mě i série Setkání s duchem od Stacey Kade a Říše temnot od L. J. Smith. V hledáčku mám také Děsivé splynutí: Vidím to, co vrah od Jill Hathaway a Erebos, jehož autorkou je Ursula Poznanski. 

Nebezpečná láska   

Žádné komentáře:

Okomentovat