neděle 9. prosince 2012

Nakladatelský maraton (2) - Knižní klub



Nakladatelský maraton je projekt, jehož autorkou je Verča z books-and-smile.blogspot.cz.

Cílem projektu je je sepsat a vyfotografovat hromádku knih z určitého nakladatelství. Je pouze na Vás, jestli se rozepíšete a co do článku napíšete k daným knihám ;)

Druhý článek je věnován nakladatelství KNIŽNÍ KLUB.

O NAKLADATELSTVÍ


"Knižní klub představuje nejstarší nakladatelskou značku společnosti Euromedia Group k. s., na trhu působí od roku 1992. Samotná společnost Euromedia Group je dceřinou společností Bertelsmann AG a patří mezi největší firmy podnikající v rámci knižního trhu v České republice. Mezi další nakladatelské značky EMG patří Odeon, Ikar a Universum.
Pod názvem Knižní klub provozuje společnost Euromedia Group také čtenářský klub.
Nakladatelství Knižní klub se zaměřuje především na českou a světovou literaturu, detektivní romány a thrillery, historické a válečné romány a dětskou literaturu."

Zdroj: euromedia.cz
VLASTNÍ STŘÍPEK

Konečně jsem se dostala k druhému příspěvku! :) Tentokrát jsem na tom o trochu lépe, od Knižního klubu vlastním prozatím 16 knih.
Nejstarší zakoupenou knihou je Ve stínu smrti Čachtické paní. Původně jsem si chtěla koupit celou sérii, kterou o ní autor Andrej Štiavnický napsal. Bohužel jsem se k tomu zatím nedostala. Ostatní knihy "pochází" z posledních 2 let a jedná se převážne o YA knihy. Výjimku tvoří knihy Přechod a Hrobka Ježíšovy rodiny.




Zleva: Ve stínu smrti Čachtické paní, Hrobka Ježíšovy rodiny, Pod nekonečnou oblohou, Dokonalý pár, Démon z Hex Hall, Čarodějnice z Hex Hall, Železný král, Vytržení, Muka, Pád, Mezi láskou a smrtí, Smečka, Vzpoura, Oběť, Angelologie a Přechod.


DO BUDOUCNA:

Přechod a dále ...
Přechod jsem si koupila díky mylnému předpokladu, že se jedná o jednu jedinou knihu. Jaké bylo pak překvapení, když jsem se dočetla, že autor chystá další dvě pokračování a bude se jednat o trilogii. Takže na můj seznam přibyly knihy Přechod (The Twelve), která by měla u Knižního klubu vyjít v květnu 2013, a The City Of Mirror, jejíž přibližné datum vydání je v originále stanoveno na rok 2014.

Angelopolis: A NovelAngelopolis
Angelologii jsem si stejně jako Přechod koupila s vizí uzavřeného příběhu bez pokračování. Opět smůla. I když jsem se dlouho přemlouvala k přečtení Angelologie a nakonec jsem jí dala pouhé 3 hvězdy z 5, přesto nejspíš půjdu do dalšího dílu - pokud se ho dočkáme v českém překladu. V originále nese pokračování název Angelopolis a měla by vyjít v originále v lednu 2013. Tak uvidíme.


Končíme série :)
Dalšími v pořadníku na koupení jsou pokračování sérií. Již mám objednaný závěrečný díl Čarodějnice z Hex Hall - Bitvu o Hex Hall. Uzavřít chci také sérii Andělé, tudíž se chystám i na Vykoupení. Jelikož nemám ráda nedokončené série, tudíž si v budoucnu hodlám pořídit i další díly ze série "Podsvětí" - pokračování knihy Mezi láskou a smrtí by mělo vyjít v příštím roce. V roce 2013 by také měly vyjít další dva díly "Dokonalého páru" - 2. díl Dokonalý sen by měl vyjít již v lednu. Dokončit chci také sérii Nebe - v květnu by měl vyjít další díl Skrze věčnou noc - i sérii "Železná víla", jejíž autorkou je Julie Kagawa.




Na závěr ...
Kromě výše zmíněných knih figuruje na mém "knihonákupním" seznamu titul Hvězdy nám nepřály od Johna Greena, série Nástroje Smrti, kterou Knižní klub vydá kompletně od prvního dílu. Uvažuji i o trilogii Levá ruka Boží od Paula Hoffmana.

The Fault in Our Stars


Žádné komentáře:

Okomentovat