neděle 17. března 2013

Fiona Paul - Jed (Temné vody #1)

Název: Jed
Původní název: Venom
Autor: Fiona Paul
Žánr: YA, romance
Série: Temné vody
Díl v sérii: 1. díl
Počet stran: 360
V ČJ: vyjde


Tajemství mohou být mocná a smrtelně nebezpečná – jako jed.

Cassandra Caravellová patří v renesančních Benátkách ke společenské elitě. Má všechno, co si jen dívka může přát: elegantní šaty, třpytivé klenoty, pozvánky na ty nejlepší večírky a hezkého bohatého snoubence. Touží však po něčem jiném. Od smrti svých rodičů se cítí jako v pasti, sama ve městě zbudovaném na mořské laguně, kde temný labyrint vodních kanálů šeptá o útěku.
Potom však Cassandra narazí na mrtvé tělo ženy s vyrytým krvavým X a je postupně vtažena do nebezpečného světa tajných společenství, kurtizán a zabijáků. Navíc zjistí, že se zamilovala do Falka, chudého malíře se svůdným úsměvem… a zvykem dostávat se do potíží.
Stále však zbývá vypátrat vraha mrtvé ženy. Najde ho Cassandra dřív, než najde on ji? A zůstane věrná svému snoubenci, nebo podlehne citům k Falkovi, které se jí začínají vymykat z kontroly?

Kniha by měla v překladu vyjít v dubnu 2013 u nakladatelství Egmont.

1 komentář:

  1. Není to špatná knížka, ale ten konec mě dost zklamal. Jako zapřísáhlá romantička musím říct, že já bych upřímně vybrala spíše lásku, než blahobyt. Asi jsem opravdu snílek. Ale jinak, co se týče příběhu, líbil se mi, detektivní zápletka byla fakt dobrá. Kdybych, ale věděla, že je to na pokračování nevím jestli bych do toho šla. Nechce se mi tak dlouho čekat na další díl.

    OdpovědětVymazat