sobota 30. března 2013

Měsíční chvástačka (březen 2013 + resty)



Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyly do naší knihovny. Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme  je vyhráli..

RESTY ZA ÚNOR 2013:

Samozřejmě ... že jsem v minulé chvástačce na něco zapomněla! Vyhrála jsem u laurdes pokračování Dokonalého páru - Dokonalý sen! Je to moje první vyhraná kniha, tím pádem jsem na ni 2x víc hrdá ;).
Celkově mám soutěže u laurdes ráda, jsou originální a zábavné. Když danou knihu mám, stejně si neoficiálně (jen tak pro sebe) zasoutěžím - zejména "obálkové soutěže" :)



BŘEZEN 2013:

Díky obětavosti mých přátel - tímto bych jim chtěla poděkovat za to, že trpělivě poslouchají mé nekonečné debatování o knihách, i když sami nečtou a dokonce jsou ochotni (čtěte: nechají se ukecat, protože jinak bych jim nedala pokoj) mi dané knihy sehnat - jsem ukořistila z Levných knih Před bouří a čtvrtý díl Upírů ze Savannah - Upírova zrada. (Ano Heli, to je ta hambatá knížka, jak jsi naznala ;) )



Ani mě neminul bazos.cz. Nejprve jsem se "bazosi" vyhýbala, jak jsem jen mohla. Nakonec jsem neodolala a nyní se můžu chlubit následujícími pěti kousky :)
  • Dvojí spravedlnost 
  • Magie zabíjí
  • Nenávist až za hrob
  • Přání smrti
  • Blackout



Pečlivě jsem čekala na vydání závěrečného dílu trilogie Drahokamy -  Zelená jako smaragd a trilogie Vesmír - Všechny barvy Země. Nakonec se mi počet (ze dvou knih) poněkud zvýšil. Přihodila jsem Legendu a Jsem roztříštěná
A vzhledem k tomu, že oba výherci ze soutěže zvolili knihu z CooBoo (objednala jsem je tedy také z "albatrosu"), tudíž jsem k nákupu dostala i knihu Léto na druhou.



A v závěru měsíce jsem ještě dostala Pandemonium :)




SOUHRNNÉ FOTO:




Přečetla jsem:


Cassandra Clare - Město z popela (čteno: 23. února - 2. března) 5*/5*
Alexandra Ivyová - Spolu v temnotě (čteno: 9. - 11. března) 4*/5*
Beth Revisová - A tak mi unikají (čteno: 13. března) 4*/5*
Beth Revisová - Milion sluncí (čteno: 13. - 14. března) 4*/5*
Zdeněk Jirotka - Muž se psem (čteno: 15. - 16. března) 4*/5*
Tom Martin - Království (čteno: 17. - 20. března) 3*/5*
Patricia Briggs - Dvojí spravedlnost (čteno: 21. - 23. března) 5*/5*
Ilona Andrews - Magie zabíjí (čteno: 23. - 28. března) 5*/5*
Marie Lu - Legenda (čteno: 28. - 29. března) 4*/5*

3 komentáře:

  1. Nemalá závist :D.. Já chci taky! :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik nových knížek nemám ani za rok...

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik knížek za měsíc? Pááni, záávidíím!! :D
    Já dříve měla ráda knihy od Ivyové, ale teď mi to nic neříká. Je to pořád o tom samém a přijde mi to mastný neslaný...
    Nenávist až za hrob mám taky, je úúžasnáá! :)

    OdpovědětVymazat