pondělí 11. března 2013

Měsíční chvástačka (leden + únor 2013)



Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyly do naší knihovny. Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme  je vyhráli..

LEDEN 2013:

V lednu jsem si kupodivu žádnou knihu nekoupila, ale dostala jsem díky spolupráci s dumknihy.cz k zrecenzování komplet Hunger Games. (Recenzi na Arénu smrti naleznete ZDE)



ÚNOR 2013:

V únoru jsem si koupila následující knihy

  • Jestli zůstanu od Gayle Formanové
  • Spolu v temnotě a Upír, můj pán od Alexandry Ivyové
  • Bosorka Alžběta Nádašdyová, rozená Báthoryová, alias čachtická paní 




Přečetla jsem:

LEDEN:
Lauren Oliver - Delirium 5*/5*
Gordon Andrews - Fathers and Sons 5*/5*
Alexandra Ivyová - Spoutaní temnotou 4*/5*
Kat Richardson - Poltergesit 3*/5*
Suzanne Collins - Hunger games: Aréna smrti 5*/5*
Suzanne Collins - Hunger games: Vražedná pomsta 5*/5*
Jana Švecová - Zrození bestie 3*/5*
Robert Masello - Bestiář 4*/5*
Christopher More - Špinavá práce 4*/5*
E. L. James - Päťdesiat odtieňov sivej 3*/5*
Lara Adrian - Polibek půlnoci 4*/5*

ÚNOR:
Lara Adrian - Polibek šarlatu 5*/5*
Lara Adrian - Procitnutí půlnoci 5*/5*
L. K. Hamilton - Polibek stínů 4*/5*
Lara Adrian - Nástup půlnoci 5*/5*
Patricia Briggs - Loviště 4*/5*
Mats Strandberg - Kruh 4*/5*
Paul Christopher - Aztécký kodex 3*/5*
Cassandra Clare - Město z kostí 5*/5*


1 komentář: