pátek 12. dubna 2013

Zvířata, citrón a cirkus

Dnešní den by byl docela fajn.
Bohužel nemilá překvapení kašlou na pěkný dny.
Zajímalo by mě, jak se tváří kyselý citrón.



Ale nechme citrón citrónem. Pokaždé, když nálada klesne, snažím se najít alespoň trochu veselé video. Jistě Vám neuniklo, že internetem (a zejména facebookem) se šíří video How Animals Eat Their FoodDnes jsem je zhlédla poprvé a "nosorožec" mě dorazil. 



Občas zabere i afro-puntíková kreace Martyho. Pro otrlejší existuje i hodinová (našla jsem i 5 hodin v kuse) verze. 


Jinak to jistí to hlášky z Červeného trpaslíka (ideálně maraton celých dílů) a oblíbené knihy, kdy pročítám oblíbené pasáže a hlášky.


A jak to máte vy, když se nic nedaří - nebo prostě nálada stojí za nic?



2 komentáře:

  1. Na nosorožcovi som sa aj ja najviac smiala :D .. ale aj jašter bol dobrý ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jááj, tak to jsem se hezky zasmáála :D :D

    OdpovědětVymazat