čtvrtek 4. července 2013

Čteme klasiku - úvodní článek


Původně jsem plánovala nezapojovat se do žádného letního projektu, ale pak jsem se dozvěděla o projektu, který pořádá na svém blogu Roxanne - Čteme klasiku a povinnou četbu.

"Taky vám v knihovně leží taková spousta klasik a povinné četby do které se chcete nebo musíte pustit, ale nějak se k tomu nemáte? "

Tenhle nápad se mi velmi zamlouvá, takže jaký je můj cíl? :

 

konkrétně:

Arnošt Lustig - Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou
Bram Stoker - Dracula
Edgar Allan Poe - Vraždy v ulici Morgue
Emile Zola - Zabiják
Erich Maria Remarque - Na západní frontě klid
George Orwell - 1984
Charles Baudelaire - Květy zla
Karel Čapek - Matka
Karel Čapek - Povětroň
Karel Čapek - Obyčejný život

+
Jaroslav Vrchlický - Noc na Karlštejně
Jan Neruda - Kniha epigramů

Tak uvidíme :)
Zapojit se můžete ZDE.

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že ses zapojila!:)
    A určitě začnu Draculou, je to skvělá kniha!

    OdpovědětVymazat
  2. také jsem se zapojila.. máš tu docela zajímavé knížky.. Zolu tam mám také..=)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo klasika. Jelikož studuji češtinu, tak jsem s ní v kontaktu velmi často. Nedávno jsem na Draculu psala esej, takže kniha je to super. Jinak Čapek je hrozně fajn, čte se jedna báseň :)).

    OdpovědětVymazat