pátek 2. srpna 2013

Měsíční chvástačka (červenec 2013)



Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyly do naší knihovny. Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme  je vyhráli..

ČERVENEC 2013:

RECENZNÍ VÝTISKY
Podařilo se mi navázat spolupráci s nakladatelstvím Fragment, tudíž jsem již na červenec obdržela Nebezpečnou lásku, Mezi nebem a zemí: Setkání s duchem a Prokleté město (Recenze na knihy najdete ZDEZDE a ZDE.). Žádná spolupráce by ale nejspíš nenastala bez rad Lili.en a Rodaw - velké díky, holky! J


KOUPENO
Vzhledem k minulé chvástačce a hromadě knih, které mám doma, jsem původně nechtěla kupovat žádnou knihu, jenže ...  no, co si budeme povídat nějak jsem to nevychytala. J
Abych doplnila sérii Delirium, koupila jsem závěrečný díl Rekviem.



Rekviem měl červencovou sbírku uzavírat, bohužel jsem jela na otočku do Brna. Letmo jsem nakoukla do Dobrovského a spatřila sérii Svět nočních lovců, tedy První rudá kapka a Věčný polibek temnot - kus za 69 kč. Ohledy, neohledy a už jsem pelášila k pokladně.


Další zastávkou byly tradičně Levné knihy, odkud jsem si odnesla Level 26: Netvor z temnot (na fotce je vyfocen i papírový obal) a Level 26: Proroctví temnoty


V nákupu se ocitla i Lady Fuckingham. Teď zpětně si říkám, proč jsem to kupovala. Tahle kniha, patřící k vrcholům lechtivé literatury, je trochu silnější kafe i na mě.



SOUHRNNÉ FOTO:


Přečetla jsem:

Carrie Ryan - Les rukou a zubů (čteno: 22. května - 3. července) 4*/5*
Sherrilyn Kenyon - Dragonswan (čteno: 4. - 6. července) 3*/5* 
Jan Neruda - Kniha epigramů (čteno: 6. července) 2*/5* 
Lisa McMann - Prokleté město (čteno: 8. - 9. července) 3,5*/5* 
Stacey Kade - Setkání s duchem (čteno: 10. - 11. července) 3,5*/5* 
Kateřina Petrusová - Nebezpečná láska (čteno: 13. - 22. července) 4*/5* 
Charlese Baudelaire - Květy zla (čteno: 22. - 28. července) 4*/5* 
Lady Fuckingham (čteno: 29. - 30. července) 2*/5* 
Jaroslav Vrchlický - Noc na Karlštejně (čteno: 29. - 30. července) 3*/5* 

13 komentářů:

  1. Knihu První rudá kapka jsem četla a knížka se mi moc líbila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od autorky jsem zatím přečetla jen první dva díly Nočních lovců, čeká mě díl třetí a pak se nejspíš vrhnu na tyhle dvě knihy :)

      Vymazat
  2. Hezké přírůstky.Závidím ti Nebezpečnou lásku, mám ji doma jen půjčenou z knihovny.A kam se na Lady Fuckingham hrabe Padesát odstínů šedi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nebezpečná láska je opravdu skvělá kniha, můžu jen doporučit :)
      To je pravda :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné kousky. :)
    První rudou kapku a Věčný polibek temnot mám také doma. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:)
      Jsem na knihy zvědavá, už jsem od autorky četla dva díly z Nočních lovců a líbily se mi :)

      Vymazat
  4. Od Jeaniene Frost si chcem aj ja prečítať tie knižky, Noční lovci sa mi totiž moc lúbia 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na tyhle dva kousky zvědavá, taky se mi díly Nočních lovců líbily :)

      Vymazat
  5. O knihách Level jsem taky v LK přemýšlela, ale nakonec jsem je tam nechala :D.. Jinak moc krásná kupička zlato ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neodolala, když už tam ležely poslední kousky :D Díky ;)

      Vymazat
  6. Všetky knihy majú nádherné obálky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nebezpečná láska je úžasná kniha a Prokleté město stojí za přečtení taky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lady Fuckingham
    Též jsem ji četla, někdy mě znechutila a někdy až rozesmála. Představa že ještě v loňském roce byla v povinné četbě mě neuvěřitelně zděsila. Kdybych si ji vytáhla tak jsem červená až na .....

    OdpovědětVymazat