středa 18. září 2013

Návrat stínu - česká obálka

Nakladatelství Fantom Print dnes zveřejnilo obálku knihy Návrat stínu ze série Noční běžci. Kniha by měla vyjít tento měsíc.


5 komentářů:

  1. Ta obálka mě tedy moc nezaujala :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nejhorší, i když mě se víc líbí originál :)

      Vymazat
  2. Mně se originální příšerně nelíbí, Seregil na ní vůbec není Seregil. I když, pořád lepší než obálka pětky... =D Každopádně, to pozadí český obálky se podle mě líp hodí k ději, ale ten Alec pro změnu vůbec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Originální obálka "Bílé cesty" je děsná... :D Pokud bych si měla vybrat, která se mi líbí nejvíc, tak bych si vybrala českou (2. vydání)verzi prvního dílu ...
      Tohle je prostě na obálkách nejhorší - postavu si představuješ podle sebe a pak ti někdo nutí zobrazení, které vůbec nevyhovuje představě :D
      Trochu mě i překvapilo, že nakladatelství nevytvořilo vlastní obálku ve stylu předchozích vydání, ale převzalo francouzskou obálku ...

      Vymazat
    2. No, originální obálka White Road je děsná hlavně proto, jak příšerně na ní Alec vypadá. Rozhodně ne jako dvacetiletej kluk, co navíc má vypadat tak na osmnáct... =D
      Osobně se mi z originálních obálek celý série nejvíc líbí Casket of Souls. (I když na tý obálce není ani jeden z hlavních hrdinů.) Teda, to z těch dílů, co zatím vyšly. Jinak je suverénně nejlepší obálka Shards of Time, ta je geniální. I když pořád tak docela nesedí k mojí představě Aleca a Seregila... =D (Třeba Alec má prostě moc krátký vlasy a nemá cop!) XD

      Vymazat