čtvrtek 3. října 2013

Prázdninové projektování

Ano, čtete dobře. Opravdu je v nadpise napsáno "prázdninové projektování" - tedy spíše neprojektování. Doposud jsem nebyla schopná se dokopat k výslednému shrnutí jednotlivých projektů.
Během prázdnin jsem se zapojila do dvou projektů, přičemž ani jeden nedopadl podle původních plánů.

PROJEKT Č. 1




Můj cíl v "klasice" by následující:

 



konkrétně:

Arnošt Lustig - Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou
Bram Stoker - Dracula
Edgar Allan Poe - Vraždy v ulici Morgue
Emile Zola - Zabiják
Erich Maria Remarque - Na západní frontě klid
George Orwell - 1984
Charles Baudelaire - Květy zla
Karel Čapek - Matka
Karel Čapek - Povětroň
Karel Čapek - Obyčejný život

+
Jaroslav Vrchlický - Noc na Karlštejně
Jan Neruda - Kniha epigramů


Nakonec jsem se "vyhrabala" na 6 knih, což není nejhorší :).

__________________________________________________________________________

PROJEKT Č. 2

00005

Můj cíl v "klasice" by následující:



Ha! Tady jsem si pěkně naběhla! Původní seznam obsahoval pouze tři tituly, přesto jsem dala přednost jiným, tudíž "Pětistovku" jsem projela na celé čáře.

1 komentář:

  1. Ne všechno holt vyjde podle plánu. =) Já si taky malovala, jak budu o prázdninách číst, a nic z toho. Pak jsem si malovala, jak budu číst na vysoký... A nakonec budu ráda, když si budu moct přečíst cokoliv, co není povinná četba...

    OdpovědětVymazat