sobota 3. května 2014

Měsíční chvástačka (duben 2014)



Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyly do naší knihovny. Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme  je vyhráli...

DUBEN 2014:

KOUPENO
Ani duben se neobešel bez nákupu v Levných knihách a musím říct, že to byl zatím nejlepší nákup z LK. Proč? Jen se na to podívejte ...

Zápalné oběti, Eifelheim, Slepozrakost,



Dcera čisté krve, Dědička stínůKrálovna temnoty,
(řádil mi tu nějaký šotek, tak je přeházené pořadí J )



Putování měsíčního stínu, Běsův brloh



a nakonec 1984 .


Jenom jsem se dozvěděla, že v knihkupectví Dobrovský platí akce 1+1 ZDARMA na knihy od nakladatelství Omega, už "letěla" do knihkupectví a v košíku přistála Nana a Pes Baskervillský (další kousky si nechávám na příští měsíc J).


Oslavit jsem musela i Světový den knihy a tak konečně v knihovně přibyla Zlodějka knih (jen mě mrzí, že se k ní dostanu až někdy v červenci, protože musím dohnat flákání ohledně školní četby).


Díky prohledávání staré knihovny přibyl v knihovně Bílý tesák a Zlatý skarabeus (ani jsem netušila, že je máme doma, jsou sice v dezolátním stavu, ale s tím si už poradím J ).



SOUHRNNÉ FOTO:

Silně nestabilní komínek. J




Přečetla jsem:

Kromě Na zimu zavřeno četba do školy, aspoň trošku jsem s tím pohnula (ale pořád jsou kratičké potvůrky). J

Miloš Urban - Sedmikostelí (čteno: 23. března - 1. dubna) 4,5*/5*
František Hrubín - Romance pro křídlovku (čteno: 6. dubna) 2*/5*
Bohumil Hrabal - Příliš hlučná samota (čteno: 8. - 9. dubna) 5*/5*
Michal Ajvaz - Druhé město (čteno: 2. - 9. dubna) 3*/5*
Jan Werich - Fimfárum (čteno: 31. března - 13. dubna) 5*/5*
Jørn Lier Horst - Na zimu zavřeno (čteno: 19. - 21. dubna) 3,5*/5*
Václav Havel - Audience (čteno: 23. dubna) 4*/5*
Václav Havel - Antikódy (čteno: 23. dubna) 4*/5*
Miloš Urban - Stín katedrály (čteno: 26. - 30. dubna) 4*/5*

7 komentářů:

  1. Zlodejku kníh by som aj ja chcela. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, taková hromada! :-D Zápalné oběti vypadají dobře a do Levných knih si rozhodně dojdu pro Putování Měsíčního stínu. A možná bych taky mohla využít té akci Omegy ;-) A Zlodějku knih? Co dodat, závidím! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy! :-) Zlodějku knih bych si vážně moc ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  4. Zápalné oběti jsou úžasné! Já celkově Anitu Blake docela žeru :D každopádně od poloviny června budu pořádat re-reading, tak se na to čtení můžeme vrhnout spolu :D
    Zlodějku knih si chci už dlouhou dobu také koupit a přesně v tomto vydání. Snad ho budu mít doma už brzy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. U nás v LK neměli Dceru čisté krve, takže jsem si jenom ty dva díly nekupovala :(, velká škoda.. Ale teda máš super knihy a skoro všechny takové bichle :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super knihy! Zlodějku knih teď čtu a je naprosto perfektní. :3

    OdpovědětVymazat