sobota 8. listopadu 2014

Měsíční chvástačka (říjen 2014)



Toto měsíční meme pořádá Judit
Jde o to, abychom si vzájemně ukázali knihy, které nám za uplynulý měsíc přibyly do naší knihovny. Jedná se o knihy, které jsme si koupili, dostali darem, za recenzi nebo jsme  je vyhráli...
Pamatujete si, co jsem tvrdila v srpnové chvástačce? Myslím, že to bylo něco ve smyslu že rekord 25 knih za měsíc nejspíš nepřekonám. Bohužel Levné knihy jsou moje zkáza. Jen se na to podívejte.  J

Každý, kdo tak trochu sleduje mé čtecí aktivity na goodreads, ví že Bratrstvo černé dýky je moje srdcová záležitost. Takže není žádným překvapením, že jsem netrpělivě očekávala dvanáctý díl. Velké díky patří kamarádce (která jako jediná se mnou dobrovolně chodí do knihkupectví, i když ví, že tam strávíme minimálně půl hodiny) neboť jen co jsem se u ní objevila, tak prohlásila, že má časopis spolu se slevovými kupóny a jestli nechci ty do knihkupectví. Takže se vyrazilo do knihkupectví Kanzelsberger a v košíku přistál Král.


Kniha Smrtící duchové mě zaujala hned, jakmile se objevila v edičním plánu nakladatelství Fantom Print, takže jsem si ji objednala hned, jak vyšla. K nákupu jsem pak dostala bonus v podobě Krvavé čepele.



Spolu se zmíněnou kamarádkou jsme objednávaly z levneucebnice.cz, Ona si konečně sehnala Technické kreslení a já si koupila Osvětimskou knihovnici, kterou sháním už delší dobu. (Na fotce ještě zabalená.)


A nyní následuje smršť = 19 kousků z Levných knih...

Na tyto dva kousky jsem narazila úplnou náhodou (na různých pobočkách).
Všichni jsme nosili hvězdu & Hodiny jako větrný mlýn


Následujících 6 kousků jsem si koupila  kvůli škole, i když tvorbu Viktora Dyka mám ráda, Konec masopustu jsem si chtěla koupit již dříve a Klicperovy hry mám taky v oblibě.




Jelikož mám z LK i první díl série o Tryllech, tak jsem si pořídila i zbývající dva, Rozpolcení a Boj o trůn.


Soud padlých andělů mám na seznamu už delší dobu (má naprosto úžasnou obálku na dotek) a i když vím, že se nechystá pokračování série Železná víla, tak jsem si koupila druhý díl, Železnou dceru.


První díl o Mině Hamilton se mi líbil, proto jsem si koupila druhý díl Pořád mi pijou krev (a nezklamal). Sáhla jsem i po pokračování Andělů noci, i když dalších dílů se pravděpodobně v češtině nedočkáme, tudíž Zrádce bude poslední přeložený díl.


Následující sérii jsem riskla podle hodnocení na goodreads, takže v košíku skončil Pensylvánský upír, Upír Nula a 99 rakví.


Na Limit jsem kdysi četla velmi pěknou recenzi, takže jsem se moc nerozmýšlela (je to pěkná bichle) a protože mám moc ráda Sběratele kostí, tak jsem si začala pořizovat i knižní předlohu. Tentokrát to je omnibus obsahující Ďáblovy kosti, 206 kostí a Pavoučí kosti.


A následuje antikvariátní okénko. I v říjnu jsem pokračovala ve "werichovském" nakupování a podařilo se mi sehnat Fimfárum a Listování.


Mám moc ráda následující edici z Československého spisovatele, proto jsem vždycky ráda, když se mi podaří sehnat knihu v tomto vydání. Tentokrát přibylo Rekviem a Za ranních červánků.


Následujících 7 knížek pochází z mého oblíbeného antikvariátu z bedny 5 Kč/kus. 

Lidé na křižovatce Hra s ohněm


Črty, povídky a humoresky z cest Kopretiny pro zámeckou paní


Mladý muž a bíla velryba & Když v ráji pršelo & Lidská bestie



SOUHRNNÉ FOTO:

Vše pohromadě. J



Přečetla jsem:

Se čtením jsem se trochu zlepšila, i když některé jsou resty ještě z minulých měsíců.

Ivan Olbracht - Žalář nejtemnější (čteno: 7. - 8. října) 4,5*/5*
Stacia Kane - Smrtící duchové (čteno: 4. - 9. října) 4*/5*
Ivana Peroutková - Dům s vůní zmoklé psí srsti (čteno: 10. - 11. října) 4*/5*
Jan Zahradníček - Pozdravení slunci (čteno: 14. října) 3*/5*
Egon Hostovský - Žhář (čteno: 13. - 14. října) 4,5*/5*
Vladislav Vančura - Markéta Lazarová (čteno: 19. - 21. října) 4*/5*
Timur Vermes - Už je tady zas (čteno: 31. května - 24. října) 4*/5*
Jan Werich - Jan Werich vzpomíná ... vlastně Potlach (čteno: 18. září - 25. října) 4*/5*
Kimberly Pauley - Pořád mi pijou mi krev (čteno: 27. - 28. října) 4*/5*
Josef Kajetán Tyl - Tvrdohlavá žena (čteno: 29. října) 3*/5*
Václav Kliment Klicpera - Zlý jelen (čteno: 30. - 31. října) 3*/5*

7 komentářů:

  1. Tak to je slušný komínek :) Na sérii o Tryllech budu muset mrknout, také mám z LK první díl.
    Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. To je parádní sbírka. Musím zase do LK nalétnout. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdu velká spousta skvělých úlovků :) V LK už jsem koupila omnibus od Kathy Reichs a mám zálusk i na Železnou dceru :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na to se pěkně kouká. :D Mně jaksi chybí první díl Tryllů a štve mě to. Kdybys někde náhodou zahlédla skladem, tak dej prosím vědět. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Slušná hromádka:) Spíš hromada:) Na Limit jsem koukala, ale nakonec jsem ho v těch LK nechala. Netuším totiž, jestli bych to někdy vážně přečetla:) Závidím ti Smrtící duchy od S. Kane, taky se na ně chystám. Neplánuješ na ně recenzi? Nějak netuším, co přesně od té knihy čekat...

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, slušná sbírka. Jaká je a série o Tryllech? Všude na ni pořád vidím články a po přečtení tohohle si říkám, že by si ji mohla taky sehnat. Smrtící duchové jsou hodně dobří, jen ta obálka mi přišla trochu víc děsivá. :-) Mimochodem, jeden měsíc jsem měla 42 knížek, takže znám a chápu :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná hromádka :-) a máš i hodně knížek přečteno. Já mám také první díl Dědička ale na další se asi nechystám, snad toho později nebudu litovat :-)

    OdpovědětVymazat