neděle 1. ledna 2017

Knižní výzva 2017


Opět nastává čas na různé knižní výzvy, takže jsem opět naivně upravila seznam z loňského roku.
V roce 2016 jsem si stanovila metu 100 knih, což jsem nesplnila o 9 knih. A jelikož jsem nepoučitelná, tak letos opět dávám metu 100. Níže zobrazený seznam je opět upravená verze Knižní výzvy z loňského roku, upravená k obrazu mému. J

Knižní výzva:
Chci přečíst: 100 knih
Právě přečteno: 12/100
Přečteno: 
Přečíst knihy začínající na jednotlivá písmena v abecedě:
A - Analfabetka, která uměla počítat (Jonas Jonasson) - rereading
B - Brouk Pytlík (Ondřej Sekora)
C - 
D - Dívka v ledu (Robert Bryndza)
E -
F -
G - 
H -
I - 
J - 
K - 
L - 
M - 
N - 
O - 
P - 
R -
Ř - 
S - Syndrom E (Franck Thilliez)
Š - 
T - 
U - 
V - Vánoce Hercula Poirota (Agatha Christie)
Z - Zlo pod sluncem (Agatha Christie)
Přečíst 10 různých knih z různých sérií:
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10.
Přečíst 10 knih z mé knihovničky, koupených před rokem 2016:
1. 
2. 
3.
4. 
5.
6.
7.
8.
9.
10. 
Přečíst alespoň jednu knihu v angličtině či jiném cizím jazyce:
1. 
Přečíst 5 e-knih:
1. Dítě školkou povinné (M. M. Cabicar)
2. Dítě školkou povinné: Jak čůrajjí nevěsty (M. M. Cabicar)
3.
4.
5.
Přečíst knihy, na jejichž obale převládají tyto barvy:
1. bílá - 
2. žlutá/oranžová - 
3. červená - 
4. růžová - 
5. modrá - Děti vánice (Tereza Matoušková)
6. zelená - 
7. šedá - 
8. hnědá/zlatá -
9. černá - Pět malých prasátek (Agatha Christie)
10. fialová -
Přečíst knihy 6 nových autorů, které jsem doposud nečetla:
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
Přečíst knihy, jejichž název obsahuje:
1. jedno slovo - 
2. dvě slova - 
3. tři slova - 
4. čtyři slova - 
5. pět slov - 
6. pět a více slov - Kde zvedají nožku psi aneb v Pantáticích na návsi (Pavel Šrut) 
Přečíst alespoň 6 knih ze seznamu "Čtení knižních restů":
1.
2. 
3.
4. 
5.
6.
Přečíst knihu o stránkovém obsahu:
1. do 200 stran - 
2. do 300 stran - 
3. do 400 stran - 
4. do 500 stran - 
5. nad 500 stran -
Přečíst knihy z 10 různých nakladatelství:
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
Kniha, která mi zlomila srdce:
Kniha, která byla "za babku":
Kniha, která se nedala číst bez kapesníku:
Kniha, která trvala přečíst věčnost:
Kniha na jeden zátah:
Kniha sprostých slov:
Kniha, která vás něčemu naučila nebo vás poučila:
Kniha, jejíž slávu po přečtení nechápete:
Podívat se na 6 zfilmovaných knih (poprvé či znovu):
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
Napiš jména 10 překladatelů knih, které přečteš a uveď jazyk, ze kterého bylo překládáno:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Definuj jedním slovem každou z deseti libovolných knih:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. 

2017 Reading Challenge

Cukrblik has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide

2 komentáře:

  1. Držím ti palce! :) Já si minule stanovila 60 knih, které jsem krásně převýšila. 99 jsem jich nakonec přečetla, ale není to tak hezké číslo jako 100 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí, ten seznam vypadá opravdu zajímavě ;)

    OdpovědětVymazat