neděle 1. ledna 2017

Knižní výzva 2017


Opět nastává čas na různé knižní výzvy, takže jsem opět naivně upravila seznam z loňského roku.
V roce 2016 jsem si stanovila metu 100 knih, což jsem nesplnila o 9 knih. A jelikož jsem nepoučitelná, tak letos opět dávám metu 100. Níže zobrazený seznam je opět upravená verze Knižní výzvy z loňského roku, upravená k obrazu mému. J

Knižní výzva:
Chci přečíst: 100 knih
Právě přečteno: 12/100
Přečteno: 
Přečíst knihy začínající na jednotlivá písmena v abecedě:
A - Analfabetka, která uměla počítat (Jonas Jonasson) - rereading
B - Brouk Pytlík (Ondřej Sekora)
C - 
D - Dívka v ledu (Robert Bryndza)
E -
F -
G - 
H -
I - 
J - 
K - 
L - 
M - 
N - 
O - 
P - 
R -
Ř - 
S - Syndrom E (Franck Thilliez)
Š - 
T - 
U - 
V - Vánoce Hercula Poirota (Agatha Christie)
Z - Zlo pod sluncem (Agatha Christie)
Přečíst 10 různých knih z různých sérií:
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10.
Přečíst 10 knih z mé knihovničky, koupených před rokem 2016:
1. 
2. 
3.
4. 
5.
6.
7.
8.
9.
10. 
Přečíst alespoň jednu knihu v angličtině či jiném cizím jazyce:
1. 
Přečíst 5 e-knih:
1. Dítě školkou povinné (M. M. Cabicar)
2. Dítě školkou povinné: Jak čůrajjí nevěsty (M. M. Cabicar)
3.
4.
5.
Přečíst knihy, na jejichž obale převládají tyto barvy:
1. bílá - 
2. žlutá/oranžová - 
3. červená - 
4. růžová - 
5. modrá - Děti vánice (Tereza Matoušková)
6. zelená - 
7. šedá - 
8. hnědá/zlatá -
9. černá - Pět malých prasátek (Agatha Christie)
10. fialová -
Přečíst knihy 6 nových autorů, které jsem doposud nečetla:
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
Přečíst knihy, jejichž název obsahuje:
1. jedno slovo - 
2. dvě slova - 
3. tři slova - 
4. čtyři slova - 
5. pět slov - 
6. pět a více slov - Kde zvedají nožku psi aneb v Pantáticích na návsi (Pavel Šrut) 
Přečíst alespoň 6 knih ze seznamu "Čtení knižních restů":
1.
2. 
3.
4. 
5.
6.
Přečíst knihu o stránkovém obsahu:
1. do 200 stran - 
2. do 300 stran - 
3. do 400 stran - 
4. do 500 stran - 
5. nad 500 stran -
Přečíst knihy z 10 různých nakladatelství:
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
Kniha, která mi zlomila srdce:
Kniha, která byla "za babku":
Kniha, která se nedala číst bez kapesníku:
Kniha, která trvala přečíst věčnost:
Kniha na jeden zátah:
Kniha sprostých slov:
Kniha, která vás něčemu naučila nebo vás poučila:
Kniha, jejíž slávu po přečtení nechápete:
Podívat se na 6 zfilmovaných knih (poprvé či znovu):
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
Napiš jména 10 překladatelů knih, které přečteš a uveď jazyk, ze kterého bylo překládáno:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Definuj jedním slovem každou z deseti libovolných knih:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. 

2017 Reading Challenge

Cukrblik has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide

3 komentáře:

  1. Držím ti palce! :) Já si minule stanovila 60 knih, které jsem krásně převýšila. 99 jsem jich nakonec přečetla, ale není to tak hezké číslo jako 100 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem Theresa Williams Po dlouhé době ve vztahu k Andersonovi se se mnou rozloučil, udělal jsem všechno možné, abych ho přivedl zpátky, ale všechno bylo marné, chtěl jsem ho zpátky tak moc kvůli lásce, kterou pro něj mám, Prosil jsem ho se všemi, dělal jsem sliby, ale odmítl. Vysvětlil jsem mému příteli problém a navrhla, že bych měl spíše kontaktovat kouzelník, který by mi mohl pomoct vyrazit kouzlo, abych ho přivedl zpátky, ale já jsem ten typ, který nikdy nevěřil kouzlu, neměl jsem jinou možnost, než to zkusit, já Poslal kouzelník a řekl mi, že není žádný problém, že všechno bude v pořádku před třemi dny, že se můj býval před třemi dny vrátil ke mně, on dal kouzlo a překvapivě druhý den, to bylo kolem 16:00. Můj ex mi volal, byl jsem tak překvapen, odpověděl jsem na volání a všechno, co řekl, bylo, že je tak líto, že se všechno, co se stalo, že chtěl, abych se k němu vrátil, že mě tak moc miluje. Byl jsem tak šťastný a šel k němu, a tak jsme začali znovu žít šťastně. Od té doby jsem dělal slib, že někdo, koho vím, že má vztah problém, bych pomáhal takové osobě tím, že odkazuje jej nebo ona jediný skutečný a silný kouzelník, který mi pomohl s mým vlastním problémem. E-mail: drogunduspellcaster@gmail.com jej můžete poslat e-mailem, pokud potřebujete jeho pomoc ve vašem vztahu nebo jiném případu.

      1) Kouzla lásky
      2) Ztracené kouzla lásky
      3) Kouzla rozvodu
      4) Kouzla manželství
      5) Vázací kouzlo.
      6) Přerušení kouzel
      7) Zrušte minulého milovníka
      8.) Chcete být povýšeni v kanceláři / Loterie
      9) chtějí uspokojit vašeho milence
      Obraťte se na tohoto skvělého muže, pokud máte nějaké problémy s trvalým řešením
      Prostřednictvím drogunduspellcaster@gmail.com

      Vymazat
  2. Hodně štěstí, ten seznam vypadá opravdu zajímavě ;)

    OdpovědětVymazat